Κυριακή 1 Μαΐου 2011

Η ΔΥΝΑΜΗ ΤΟΥ ΕΝΟΣ ΕΙΝΑΙ Η ΔΥΝΑΜΗ ΟΛΩΝ


δοσιλογοι υπηρξαν παντα...το 1821, στην μικρασιατικη καταστροφη, στον 1ο και 2ο παγκοσμιο πολεμο, στη χουντα των συνταγματαρχων μα φοβαμαι πως ποτε πριν στην ελληνικη ιστορια δεν εφανιστικαν τοσοι πολλοι δοσιλογοι οσοι στην νεωτερη μεταπολιτευση οι οποιοι ειναι ετοιμοι να ξεπουλησουν ακομη και την ΑΚΡΟΠΟΛΗ προκειμενου να ικανοποιησουν τα συμφεροντα των τραπεζικων(ληστρικων) ιδρυματων που τοσα χρονια τους σπονσοραρουν.
      σε μια χωρα οπου 1000 περιπου σχολεια κλεινουν για να αντικατασταθουν απο ιδιωτικα ιδρυματα που διαμορφωνουν νεους κατα προτυπα των οικονομικων συμφεροντων πως μπορεις να ελπιζεις στο μελλον;
     σε μια χωρα οπου η προνοια και η δημοσια υγεια κατεδαφιζονται χωρις δευτερη σκεψη συμφωνα με τις επιταγες του ΔΝΤ πως να μιλας για κοινωνικη συνοχη;
     σε μια χωρα οπου το δικαιωμα για εργασια εχει γινει επαιτεια και μια ολοκληρη γενια νεων που μονο αυτη μπορει να ειναι φορεας νεωτερισμου εχει παντελως αποκλειστει απο την παραγωγικη διαδικασια πως μπορεις να ελπιζεις στο καλυτερο που μονο το καινουργιο και νεο μπορει να φερει;
    σε μια χωρα οπου οι συλλογικες συμβασεις αντικατασταθηκαν απο το "τοσα δινω και αμα θες", οπου 1 στους 5 εργαζομενους ειναι ανεργος και 1 στους 3 ενδυναμη ανεργος πως μπορεις να μιλησεις για ανοικοδομηση της χωρας;
     ειναι η ωρα λοιπον....η ωρα του ΕΝΟΣ....γιατι ο ενας ειναι ο καθενας και ο καθενας ειναι ολοι
μονο ΕΓΩ μονο ΕΣΥ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου